lt en

Dažniausiai užduodami klausimai

faq_button_150Kokios informacijos Jums reikia, kad galėtumėte suplanuoti mano daiktų pakrovimą? 
Jūsų adresas (ir pašto kodas), telefono numeriai, paskyrimo vietos miestas ir valstybė yra būtina informacija, kurios reikia, kad prasidėtų Jūsų perkraustymo planavimas. Kita informacija, tokia kaip papildomi sustojimai, neįprasti daiktai, kuriuos reikia pakrauti (mašinos, valtys, traktoriai ir t. t.) taip pat turi būti nurodyti planuojant pakrovimą. 

Jei mūsų grafikas keičiasi, kada ir kam turėtumėme pranešti? 
Norėdami, kad Jūsų pervežimo grafike būtų padaryti pakeitimai, informuokite savo pervežimo koordinatorių kiek įmanoma greičiau, netgi jei nežinote pakeistų naujų pervežimo datų. 

Ar yra kokių nors daiktų, kurių negalima pervežti? 
Taip. Prieš pakraunant Jūsų turtą svarbu žinoti, kurie daiktai negali būti pervežti dėl to, jog yra pavojingi gyvybei arba greitai gendantys.

Ar aš turiu dalyvauti visose pervežimo proceso fazėse?
Taip, nes Jūs esate svarbiausias pervežimo dalyvis.

Mes rekomenduojame Jums dalyvauti visose pervežimo fazėse: daiktų apžiūroje, pakavime, pakrovime ir iškrovime tam, kad visi daiktai, kuriuos ketinate transportuoti, būtų apžiūrėti, supakuoti, pakrauti ir pristatyti.

Jūs turėsite dalyvauti tiek išvykimo, tiek ir atvykimo vietoje tam, kad:
1) įsitikintumėte, kad viskas buvo pakrauta (išvykimo vieta);
2) įsitikintumėte, kad nėra padaryta jokios žalos gyvenamajai vietai (išvykimo ir atvykimo vieta); 
3) jei yra padaryta žala, tai PRIVALO būti nurodyta dokumentuose prieš vairuotojo ar pakavimo komandos išvykimą, kitu atveju pretenzija bus atmesta.
Jums reikės pasirašyti visus dokumentus tiek išvykimo, tiek ir atvykimo vietoje.
 
Kada pervežimo komanda atvyks pakrovimo dieną?
Jei iš anksto nebuvo susitarta kitaip, pervežimo komanda turėtų atvykti 9−10 val.
- Pervežimo koordinatorius susisieks su Jumis prieš pakavimo ir pakrovimo dienas, norėdamas pranešti, kada atvyks komanda;
- Vairuotojas taip pat gali tiesiogiai susisiekti su Jumis informuodamas Jus apie grafiką. 

Jei mūsų naujasis namas nėra įrengtas, kad galėtumėme į jį įsikraustyti, ar galime atiduoti saugoti savo namų ūkio daiktus?
Taip, bet tai reikia aptarti su pervežimo koordinatoriumi.

Ką aš turėčiau daryti krovinio pažeidimo atveju? 
Visų pirma, atkreipkite vairuotojo dėmesį į pažeistą daiktą. Antra, Jūs turėtumėte susisiekti su pervežimo koordinatoriumi, prižiūrinčiu Jūsų pervežimą, ir jam pranešti apie problemą. Tada Jums bus atsiųsta pretenzijos forma, jei Jums patogiau − kompiuterinė šio dokumento versija.

Pildant pretenziją Jums bus reikalinga ši informacija:
- Gamintojo firmos numeris;
- Daikto pavadinimas, įskaitant prekės ženklą;
- Pažeidimo aprašymas arba dingus daiktui:
- Pradinė daikto kaina;
- Metai, kuriais daiktas buvo nupirktas;
- Vertė, kuria Jūs vertinate padarytą žalą.

NEIŠMESKITE JOKIO PAŽEISTO DAIKTO TOL, KOL MŪSŲ ATSTOVAS JO NEAPŽIŪRĖS. NESANT GALIMYBĖS APŽIŪRĖTI PAŽEISTĄ DAIKTĄ, PRETENZIJA BUS ATMESTA. 

Ar galite pervežti papuošalus ir kitas vertybes?
Ypatingos vertės daiktai, pvz., papuošalai, pinigai, nuotraukos, antikvarinių daiktų ir pašto ženklų kolekcijos gali būti įtrauktos į Jūsų krovinį, tačiau visuomet yra siūloma brangius daiktus vežtis su savimi ar atskirai susitarti dėl jų transportavimo. 

Ar galite pervežti kambarinius augalus?
Jūs turėtumėte planuoti pervežti savo kambarinius augalus šeimyniniu automobiliu ar kitomis transporto priemonėmis. Nelaistomi ar laikomi netinkamomis sąlygomis ilgesnį laiką dauguma kambarinių augalų žūva.